Tuesday 11 December 2012

again n again..

sakit hati....!!! Ya Allah..kenapa bila hampir saat bahagia tu ada ja masalah yang datang??
abang!! can u just stop it! pless beralah dgn saya... ya ya ya!! i know! salah saya but u need to beralah!!  apa2 pun saya tetap nak menang jugak!! so klaw dh taw mcm tu...awk beralah la.. saya menag..then case closed! but nk jugak berlawan..nk jugak memang..pastu kata kita ego.. abeh dia apa?? saja suka???

nak jugak cari pasal...elok2 xdak pasal..nk dicari pasal tu biar datang sama2.... huhh!!!!
ada jugak nk bengkak mata esok ni... sapa?? aku la tu.. dia?? alaaa small matter..p buat keja dia..lupa la aku ni....keja is more n most important than everythin!! include me!! arghhhhhhhh!!!!

*nak hempap kepala kat bantal (xsakit sgt kan)


kesian blog..mujur la awk xberperasaan mcm saya kan???

No comments:

Post a Comment