Wednesday 13 March 2013

semester busy

semester busy?? ehh dak2!! semester xbusy..yg busy nya aku ni... tapi xdak la busy sangat.. melainkan aku yang buat diri aku nampak busy... XD

last sem ni banyak benda kena setel... yang paling penting, important... tempat praktikum.. selagai xdapat yg CUIC tolong ejaskan tu..selagi tu la xsetel2...
hohoooiiiiii...!!! kenapa benda mudah macam susah ja?? hisssyhhh.. nak cari tempat praktikal ja pun.. bukan tempat keja...apa yang susah sangat nya?? kroni betoi...!! opppssssss....

masa dok mencari sebelum ni.. call sana sini.. macam2 jawapan depa bagi...

"course awak xada kena mengena dengan jabatan ni"
"dekat pejabat sini dah penuh.. kalau nak kami boleh tolong untuk cawangan lain" -padahal cawangan lain tu punya la jauh dari rumah aku-
"jabatan kami cuma ambik course bla bla bla..." -cakap ja la xpenah dengaq course aku ni.. maklumla international kan.... #riak!!
"kami x terima pelajar praktikal" -betapa tegasnya!!-

macam2 la jawapan... tapi yang paling aku suka bila jawapan nya "kami terima surat dari pihak universiti sahaja... haaaa!! sebab tu la aku just isi form.. and sebab tu jugak dok menunggu sampai la ni... xdak apa2 jawapan lagi...
huhuhu silap2 kat mana tempat praktikal aku tu?? kat UUM tercinta tersayang terkasih ni..... omaiiii...!!!!
huhuhuhuhu... bersedih la aku.. sayang sangat la sampai nak stay lama2 kat sini ni... fuuhhhh~~~

marilah berdoa semoga dapat tempat praktikal antara dua pilihan yang aku buat tu... :)

No comments:

Post a Comment