Wednesday 13 February 2013

11 FEBRUARI

apa yang ada dengan tarikh ni?? heeee~
sebenarnya tarikh ni tarikh birthday si wawan!! hoyeayhhh!! jom nyanyi sama2!



HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.......
HAPPY BIRTHDAY TO WAWAN.......
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!!!! youuuuuuu.............





dia dah cukup umur... dah 23 tahun... 11 februari 1990 sampai 11 februari 2013
heee agak2 dah makin matang kot kan.. tapi nak bandingkan dia dengan aku sah2 dia memang lebih matang.. nak harap aku?? heee saya muda belia lagi... sempena birthday dia kali ni aku just bagi ucapan ja.. alaaa tu ja yang mampu.. maklum la aku bukan berduit macam dia.. heee!! dak la..aku xkerja lagi.. so dia dah kerja.. nanti ja aku tanya hadiah apa dia nak, aku teman dia p beli guna duit dia.. kira aci la tu kan..



or maybe dia nak p berholiday lagi seorang2 aku izinkan janji beli la apa2 untuk aku sebagai ingatan kasih sayang :D
hahahaha!! kami ada persamaan sebenarnya.. birthday mak dia dengan dia dalam 1 bulan yang sama... same with me!!! birthday aku dengan mak aku pun dalam bulan yang sama jugak!!! heeeeee!!!! so sweet!! puiiiii...



ok2!! di kesempatan ni saya nak ucapkan happy birthday.. selamat membesar lagi sekali untuk awak, Muhammad Irwan Safuan... terima kasih kerana sudi bersama susah senang sedih happy saya selama hampir 5 tahun kita kenal... terima kasih sebab banyak bersabar dengan pra kematangan saya.. terima kasih sebab belikan apa yang saya nak walau kadang2 lambat dan cepat bezanya... terima kasih sebab ajar saya bawak kereta walaupun saya tahu awak sayngkan kereta tu lebih dari saya sebab kereta tu mahal dan beli guna duit... saya ni awak cuma perlu guna kasih sayang ja!!! walawehhh!! ingat aku barang ka nak samakan dengan kereta???? grrrr!! *sendiri yang taip kan? heee.. terima kasih kerana sabar menunggu..dan saya harap awak masih boleh bersabar lagi untuk beberapa hari,bulan,tahun mungkin... saya doakan awak diberi kesihatan yang baik supaya dapat menjaga saya.. diberi rezeki yang baik supaya dapat berkongsi dengan saya... diberi selera makan makanan yang saya suka sebab saya teringin nak makan pizza sangat2...
errrr... saya xtahu dah nak taip apa..saya harap satu hari nanti awak akan baca apa yang saya taip ni secara sengaja atau paksa rela dari saya.. hehehehe for last...happy birthday again sayang... have a good 23rd life forever... nanti kita celeberate together gether k... tapi as usual la.. awak belanja saya!!! :D
 saranghae!!!! ailoveyou!!!! terimas!! :)


                                                         

may ur dreams come true sayang.... ^__^
and i love you again.. XD






lots of love:
ur love... hidayah :)
still thinking what should i give for u :D
*__*

No comments:

Post a Comment