Saturday 2 February 2013

dah jumpa solution

sunyi sangat la konon kan?? last2 aku dah jumpa solution nya...

yeayyy!! aku p belajaq menjahit.. jahit baju kurung.. simple tapi ok la.. boleh jugak aku belajaq kan???? kan???? aku p dengan cik tom, yayayaya kami berdua ja paling remaja kat situ *rasanya lah.. tapi memang la.. yang lain ramai dah kawin kot.. or meby kami ja nampak muda remaja.. maklumla awek muda katakan :D

aku tunjuk gambaq untuk hari pertama dulu la.. lepas ni aku update pasal hari kedua dan seterusnya pulak.



nampak dak kami punya semangat tu? ya la macam ni baru nama dia pelajar yang terbaik.. kena la semangat nak belajaq apa pun.. sebab kita kan pelajar :D

p dah la free.. thanks PM..!! ni kelas jahitan 1 Malaysia ok.. FOC.. apadia FOC? free of charge.. mana nak dapat belajaq free macam tu? tu pun belagak lagi.. :D
benda free semua nak tapi part nak kutuk laju ja.. aku? dak2!! aku setia pada yang satu.. xpayah tukar2 apa dah.. sekali aku setia.. sampai selamanya.. acewahhhh!!!! :D
ok nanti update pasal hari seterusnya pulak.. masa tu nak menjahit dah baju.. harap2 menjadi.. permudahkanlah :)

No comments:

Post a Comment