Sunday 27 January 2013

FOREVER ALONE

lonely... 
i mrs. lonely....
i have nobody....
in my heart....
oooooo..... nobody have me......


hanya sekadar coretan sebab the truth! i have somebody.. ahaaakkkkss!!! puiiii *muntah!
cuti dah berlangsung selama... errr sat2!! nak kira dulu.. 1,2,3,4,5... ermmmm 12 hari.. mean hampir 2 minggu la kan.... yeahh!! but in fact aku bosan... huuu 

ingat cuti ni dapat ambik lesen kereta.. but!! xcukup duit lagi..so rasanya kena postpone lagi kot.. haiihh~~ rasa macam dah xmau ambik lesen lagi dah.. dah fed up.. dah berapa kali postpone... hurmmmm!! orang lain dah berkurun dengan lesen kereta.. but me? alaaa ada lesen ka xdak lesen ka i still xdapat lesen nak keluar rumah sesuka hati.. so xpenting sangat la lesen tu.. *sedapkan hati.. 
yeayyhh!! xperlu nak sedapkan hati or what coz memang aku ni bukan jenis mereka yang mudah keluar berjimba2 (means keluar ikut suka hati la)... ya la aku ni anak gadis mithali taw.. nak keluar kena dapat permission... thats mean my ayah n my mak love me so much.. cared about me... so jangan jeles..

tapi kira okey ayah n mak bagi permission sekejap jumpa dengan cik abang syg tu... :D
so we oll pergi lawat our "anak angkat" ecewaahhh!! ngaku kata anak angkat pulak... so what?? dah boleh jadi mama papa dah kot kami ni.. ahahahahaha! *muntah lagi
rancang dah lama.. tapi tu la kan benda yang dirancang kadang2 xmenjadi so bila xrancang ni cepat pulak jadi... (kawen pun xpayah rancang kot2 tetiba jadi cepat2.. boleh?? ) gatai nama dia.. :D

ok2! cerita pasal baby my friend tu.. cik abang syg ni punya excited.. ye la dia suka baby... sampai aku pulak rasa "hisyhh over pulak boyfriend aku ni" hahahahahah!! jahat kan...
dia sangat excited dengan si Awal Mifzal tu... nak dukung tapi malu kat hubby kawan aku tu.. lepas tu dalam keta marah aku sebab xbagi baby tu kat dia... haihhh aku pulak yg salah.. so sad!!!
but aku rasa bahagia.. and rasa mungkin one day kalau kami dah kawen (gatal) dia akan jadi seorang bapa yang baik... perhaps.. :)

ehh3!! aku dah lari tajuk ni.. nak cerita betapa bosannya aku keseorangan menjaga kedai tercerita kisa minggu lepas pulak.. aisseyhhh!! hehehe tapi biarlah kan.. bukan ada yang baca pun.. aku sendiri jugak! haaa!! forever alone.... kikikiki 
kesian ang dayah... jaga kedai dah la sorang2... kawan baik bekerja (praktikal) pulak... 
alaaa itsokey... lepas ni masing2 akan sibuk dengan hal sendiri jugak... nak keluar shopping pun ongkos xbanyak... aihhhh!!!! alone!!!! lonely!!
cik abang?? cik abang ada la.. tapi just sms and call ja la.. nak jumpa xkan tiap2 hari kot? melampau nama dia... :D

abeh tu apa aku nak buat? 
update blog? *tengah buat la ni...
movie? *tadak cerita best! lagipun berokban ni bukan laju pun..
korea? *hari2 tengok jemu jugak!
makan? *nanti gemuk macam mana?

erggghhhhh!!!! tadak solution jugak!!! 
nanti la kalau ada solution kita sembang2 lagi.. :(

No comments:

Post a Comment