Wednesday 16 January 2013

Masanya Sudah Tiba

yeaaayyy!!! exam dah habehhhh!!! MERDEKA!!!!!

MERDEKA!!!
MERDEKA!!!
MERDEKA!!!

walaupun ada sesuatu berlaku melibatkan nama my university but aku? aku ambil sikap lihat and diam and fikir... sikap berkecuali la senang.. bukan apa.. nak bercakap kita tak tahu hujung pangkal cerita yang betul... lagipun aku rasa aku tak layak nak bagi komen or nak bagi sebarang pendapat (*komen dengan pendapat tu memang beza ok!).. lagipun kadang2 kita ni cuma tahu mengkritik sedangkan kita terlupa siapa kita dan adakah cara kita tu pun dalam kalangan yang betul ataupun sama ja jadinya kita dan mereka2 tersebut... EHHHH!!! hang tengah bagi pendapat ni hidayah ooiii.. dah2!! back to main menu (dh macam main game :D)

apa maksud masanya dah tiba??? yeeehh jengjengjeng!!!

maksud dia masa keboringan aku sendirian semasa cuti ni dah tiba!! how sad!! :(
semua orang cuti best! free from exam,study,assignment, test and so on kan? ehhh!! aku pun happy la..
sapa yang tak happy boleh hidup tenang setengan air di kali.. tapi aku bosan sebab aku tak dak kawan..
cuti kali ni i'm alone.. kawan aku tengah praktikal so memang tak dak la teman berbual.. hahahahaah!! gila geli..!!

aku akan habiskan 1 bulan berulang alik dari rumah ke kedai.. kedai ke rumah.. everyday!
bila sampai kedai aku akan menghadap laptop.. online.. tapi geramnya laptop aku xboleh connect dengan wifi..!! so guna berokban ni paham2 ja la...lambat slow dia tu tak terluah dengan kata2 manis semanis gula di ladang tebu... grrrrrr!! sick with berok ni!!!! :(

lepas tu tak ke hangpa tengok life aku sebulan ni boring?? waaaaa!!! i duno what to do la... nak tolong emak jaga kedai memang la..but aku sendiri tak ada aktiviti nak buat.. and mula la akan jadi malas.. membela lemak berkati-kati.. ouhh!! no! aku akan pastikan yg aku makin kurus cuti kali ni... sebab aku dah berazam petang2 nak jogging with my brother... yayaya! dia dah abeh SPM so bersama ku bercuti di rumah..

cik wawan dah pesan seminggu sekali kena keluar jumpa dia.. wahaii cintaku.. sabar la sebulan ja cuti tapi dia buat teroknya macam setahun!!! alahaiiii.....!!!! :D

yang bestnya aku balik kali ni ayah dah besarkan bilik aku...tak dak la aku tidor dalam bilik gelap tu lagi.. yeayyy!! nak minta ayah beli tikar warna pink la!! kelambu warna pink!! ouhh i miss to be a little girl.. :)

so ok ok ok!!! jom nak publish dah :D
esok2 boleh cerita lagi.....




No comments:

Post a Comment