Saturday 12 January 2013

travel and travelling

tetiba saya terminat kat awak!!! eh awak la!! eh bukan.. awak tu...

*bukan la!! xdak koja minat orang tu minat orang ni...

sebenarnya saya terminat hobi travelling ni... ohhsemmm!! ada tak yang sama minat dengan saya??
put ur hands up!!! yeayhh baby!! yeahh2!! oppssss =_= *maafkan saya!

best kan dapat travel sana sini.. but me!! saya tengah rasa nak travel 1 Malaysia (yang mampu)
mana mampu nak pergi jauh2 lagi.. i'm still study.. but saya dah pasang angan2 yang one day if saya dah kerja saya akan travelllllllll!!!!! travel... n travel... pergi sana sini mana yang saya minat with... of course with my hubby hihihi

saya nak sangat my future hubby pun ada minat yang sama. tak da la asyik terperap dekat satu tempat ja kan? dan satu lagi kalau pergi travel kita dapat try makanan yang berbeza.. yeayy!!! i love food!!

so for my future husband, ni ada sedikit pesanan dari ur wife in future...

1. make sure you pun akan suka travelling.. we can go to jungle, beach or oversea (if mampu)
2. make sure you love food same as me.. so we can try another food different from what we always tried..
3. errmmm should i request *you must have a lots of money to fulfill my hobby?? (boleh kira hobi x? boleh la kan dah minat :D ) -sila tampar laju2 kat mata duitan tetiba ni $_$
4. hahaha of coz i hope u will love me more as i love you (tetiba budak ni meroyan pasal heart feeling pulak.... sila muntah!)


but the point is!! i love travelling n makan!! and FYI my wawan also like the same thing.. so i hope we will have JODOH to be together... perhaps!!! reallly hope he become my future husband.. *doakan yer :)

part gedik2 "wawan.. i love you!! and thanks for everything"
*pejamkan mata kalau xnak baca part ni :D

best kan dapat jalan2 di tepian laut merasai bayu hembusan laut yang menyamankan dengan deruan ombak yang memecah pantai sambil melihat pemandangan indah ciptaan tuhan..

*sila muntah dgn kononnya puisi..! :P

kaki yang membawa kepada perjalanan yang panjang :D

*motif semata!

food!!!! i love food.. we love food.. we love each other.. food also love me lah!! serously jangan jeles!!







No comments:

Post a Comment