Sunday 13 January 2013

Jangan Rasa Sunyi

Assalamualaikum... haihh semenjak2 tahun baru ni rajin pulak nak hupdate blog.. aceewaahh!!

ok2! anda sunyi tak? ada rasa keseorangan? xberteman? kesepian? *macam lirik lagu.. oppsss!!
hehehehe tipu la kalau setiap masa anda happy xsunyik langsung kan...

"ehh! saya ada family la.. xsunyi pun!"
"saya ada kawan-kawan.. hari-hari hang out sama2 makan2 lepak2" -tido pun sama mandi sama segala nya sama? mustahil..!!!
"saya ada boyfriend/ girlfriend la.. memang xsunyi la" -macam la bf/gf awak tu melekat dengan gam gajah kat sebelah awak setiap detik kan..
"saya ada isteri/suami..anak-anak.. xkan sunyi" -abeh kalau isteri suami anak2 keluar ka tido ke.. bising ka time tu??

HAHAHAHA!! nampak permainan dia? yes!! saya nak tunjukkan yang awak xkan pernah xrasa sunyi...

jangan risau kalau sunyi ALLAH ada menemani kita.... ok! ingat ALLAH hari-hari, Dia selalu ada dengan kita.. so kita xkan boleh katakan yang kita sunyi lagi :)


tapi !! anda rasa tak ada sesiapa yang ambil tahu hal anda???

JANGAN RISAU!!!!! saya ada! ehhh bukan2... FACEBOOK ada!!!
yeaayyy!! tapi kalau xdak fb macam mana? hehehehe xdapat nak menjawab!! maaf!!!

facebook sejak dua menjak ni sangat caring pasal pengguna nya.. taw kenapa saya mention macam tu??
haaa tengok la sendiri....


tengok ni...


ni lagi....


yang ni pula....


ada lagi ni...


ni pun sama...


kannn?? nampak tak betapa caring nya facebook ni?? dia tanya tuan dia hari2 soalang yang berbeza2.. so jangan rasa yang tak ada sapa ambil tahu hal anda sebab ni haaa facebook sangat memahami.. :)

so jangan rasa malu2 luahkan kat facebook yer.. tapi jangan terlalu obses sampai orang nampak annoying pulak.... nanti menyampah pulak orang lain.. hikhikhik

senang cerita gunalah facebook sebaik2nya.. jangan silap guna nanti merana diri pula.. nasihat ikhlas ni :)


No comments:

Post a Comment